vakantie-canada-2017.reismee.nl

Jasper

Wij zijn aangekomen in Jasper in Tonquin Inn hotel.
Het is een leuk complex met kamers op de begane grond en een galerij op de eerste etage met kamers.
Beneden is een restaurant, een zwembad, whirlpool en 2 sauna's, wat een luxe allemaal.
Jasper is een klein maar super gezellig en toeristisch plaatsje.
Net even rond gekeken en gegeten, echt heel erg leuk hier.
Allemaal leuke winkels met souvenirs, restaurants, pubs en ja hoor wel 3 Wine, beer, liquor store's JOEPIE.
Flesje wijn gehaald en daar gaan we weer optimaal van genieten, 1 glas per dag hhhmmmmm.
Zo grappig, in Banff, Lake Louise en nu ook in Jasper zitten we vlakbij een spoor.
Dus de trein rijdt met ons mee, echt heel grappig.
Het is ook een hele lange trein en heeft een behoorlijk geluid als hij toetert.
Toen we bijna terug bij ons hotel waren, zei een mevrouw onderweg in het Engels by the next corner there is an Elk.
Sinds een paar dagen weet ik dat een Elk een hert is, dus wij vlug doorlopen, want wie weet was de Elk al weg.
Aan de overkant van ons hotel lagen in het gras precies op de hoek wel 6 herten.
Jeetje dat was zo leuk om te zien.
Dus Ron kon er weer op los schieten met de camera.
Nou wat boffen wij toch.
Tot nu toe hebben wij 1 Moose, 1 wit/grijs hert, 4 bruine herten met gewei,1 Grizzly, 2 baby Grizzly's, berggeiten, 1 bruine beer, 6 Elken en een heleboel eekhoorns gezien.
Echt heel speciaal allemaal.
Net even lekker in het zwembad en de whirlpool geweest.
Is toch wel apart hoor, is het in Nederland 06:00, komen wij net het zwembad uit en is het hier 22:00 uur.
Wij gaan zo slapen en morgen gaan we verder met ons verslag van Jasper.
Dikke knuffel en kus voor iedereen.
Vanuit Jasper Canada

Pam & Den

Oh oh oh wat mooi allemaal.
We kan niet wachten hoor......
Have fun , dikke kus terug xxxxxx

Colleen

wat leuk al die verhalen en wat maken jullie veel mee! terecht ook natuurlijk. geniet er maar van de camera is dus een super mooi cadeau geweest voor papa. ik ben zo benieuwd naar alle foto's denk dat ik er maar een weekje voor vrij ga nemen om alles rustig te bekijken haha ! X