vakantie-canada-2017.reismee.nl

Niagara watervallen

Hallo lieve allemaal,

Vandaag vertrokken uit Toronto, om de auto op te halen.
Jeetje dat gaf wel even de hoognodige stress hoor.
De locatie waar je de auto op moest halen, was uiteindelijk onderin een giga hoge wolkenkrabber.
Dat zou je niet zo snel verwachten, dus wij hadden even een Tiny en Lau momentje.
Maar alles is goed gekomen en de auto overhandigen ging snel en zonder problemen.
Toen kon de rit beginnen, maar de tomtom was nog niet wakker ppppffffff.
Gelukkig hebben we ook een handleiding op papier om met de auto te rijden, dus Tiny heeft Lau de weg gewezen en toen wij op de snelweg waren en de tomtom nog steeds niet wakker was, viel de stress weg en was er weer het gemoedelijke klopje op mijn been. Love is in the air lalalala.
Het was een rustige rit, op een 4 en toen 3 baans rijweg, met druk verkeer en veel vrachtwagens.
Wij zijn bij het hotel aangekomen en daar waren wij een aantal jaren geleden ook met Colleen.
Eindelijk wifi network ppppfffff, dus nu gelijk aan het werk.
We gaan zo naar de Niagara watervallen en hopen het te kunnen lopen, dus achter de watermassa te komen.
Super spannend allemaal en dan zetten wij als jullie allemaal heerlijk liggen te slapen de nieuwe foto's er op.
De hoofdtaal is hier Engels en de mensen zijn echt zo ontzettend vriendelijk en behulpzaam en relaxed.
Dus weer een stapje verder in onze reis, het voorloopt voorspoedig allemaal, geen gekke dingen gebeurd thank god.
Wij gaan even naar de Falls en vanavond nog een keer om ze met de avondlichten te kunnen fotograferen.
Dikke knuffel en kus vanuit Canada.

Pam & Den

Blij om te horen dat alles verspoedig gaat.
De RON foto is top!
Veel pliezer! xxx

Paul en wen

Hey Tina en Lau...hihihihi. ...fijn dat het allemaal ,uiteindelijk , goed is gegaan..En wat een auto hebben jullie, geweldig! Ooh...De falls. ..ben benieuwd hoe jullie het vonden om er achter te lopen en we willen uiteraard een foto met de ponchos zien...hahhaha. Kan ook niet wachten om de foto's met de lichten op de watervallen te zien. .Het is zo mooi. Geniet lekker moppies en we wachten weer op jullie volgende verhaal. Dikke kus van ons????

Ruud

Hartstikke leuk zo'n reis weblog kan je een beetje meegenieten. Wat ziet het er allemaal prachtig uit, een hele belevenis. Wat las ik had de Tom Tom keuren, lekker dan leen je wat van je zwager en dan werkt het niet. Hoop dat jullie hem nog aan de praat hebben gekregen want het lijkt me lastig rijden zonder zo'n ding.