vakantie-canada-2017.reismee.nl

Toronto

Eindelijk wifi, dus nu snel een update. De reis is goed verlopen. Om 12:20 vlogen wij de lucht in en om 20:15 jullie tijd zijn wij in Toronto geland. De koffers kwamen snel en toen eerst met de bus en daarna met de metro op naar het hotel. Het hotel ligt midden in het centrum. Dus alles is goed te bereiken. Waar wij zitten is om een beeld te geven een soort van Times Square. Wij waren gisteren helemaal kapot, om jullie tijd 03:00 konden wij echt niet meer. Dus hier was het 21:00 en zijn we als een blok in slaap gevallen. Het weer is heerlijk, zon, een beetje bewolking, gelukkig tot nu toe geen regen. Het is geweldig allemaal, gisteren in China Town geweest. Vandaag de CN tower gezien, jeetje wat is dat ding hoog zeg. ST Lawrence Market geweest, bij het Hockey Hall of Fame geweest. Bij het honkbal stadion geweest van de blue jays. Nu ff lunchen in een giga foodcourt echt helemaal geweldig en wat een herrie hier. Hopelijk vanavond weer ergens wifi zien te vinden en dan kunnen we hopelijk wat foto's plaatsen. Het is echt helemaal geweldig hier, de mensen zijn zo vriendelijk en behulpzaam. Morgen de auto ophalen en dan een flinke rit naar de Niagara Watervallen. Voor iedereen een dikke knuffel en kus vanuit Toronto

Hanna & Bert

Hoi zus en zwager,
Fijn dat jullie zo,n goede vlucht hebben gehad en zulk mooi weer daar hebben.
Geniet verder en wij zijn zeer benieuwd naar de foto,s van China Town en alle andere plaatsen waar jullie zijn geweest.
Natuurlijk zijn we ook zeer benieuwd naar jullie reactie op de Niagra Falls.
Is de voertaal hoofdzakelijk Engels of wordt er ook veel Frans gesproken?
Nou veel plezier verder en wij blijven jullie volgen.

Groetjes en dikke kus van ons.