vakantie-canada-2017.reismee.nl

de terug reis

De prachtige vakantie in Canada zit erop, wij gaan aan de terug reis beginnen.
Slecht geslapen de laatste nacht en om 07:00 uur al aan het laatste Canada ontbijt.
Om. 08:30 op weg naar de Skyline train op naar het Vliegveld van Vancouver.
Het was een trein zonder bestuurder ppppffffff, electronisch.
Wij zaten in de eerste wagon en door het raam leek het spoor wel de achtbaan.
Lekker hoor, nog even een laatste toetje speciaal voor Linda joepie.
Het verliep allemaal prima, het zelf inchecken ging niet, dus kregen wij gewoon hulp van een medewerker.
De koffers gingen gelukkig rechtstreeks door naar Amsterdam, dus die hoefde wij niet in Toronto van de bagageband te halen.
Dat was een hele zorg minder god zij dank.
Voor jullie 01:00 's nachts waren wij op Toronto geland.
Van onze laatste Canadese dollars Sushi gekocht hhhhmmmmm, dus heerlijk van genoten.
Nederlandse tijd 03:00 gingen wij in het vliegtuig op weg naar Amsterdam.
Na de maaltijd dachten wij te gaan slapen, maar je doet gewoon geen oog dicht.
Eerder dan verwacht om 09:38 raakte de wielen Nederlandse bodem joepie.
Maar helaas wij waren er 35 minuten te vroeg en er was geen gate voor ons.
Dus werdt het nog 10:15 toen wij aan de gate konden staan.
De paspoort controle, er stond een vreselijke lange rij.
Gelukkig zei een medewerker, je mag ook de selfservice gebruiken.
Dat hoefde wij natuurlijk geen twee keer te horen.
Wij waren er zo doorheen en konden naar de bagageband.
Opeens zei ik, Ron we staan niet goed hoor.
Er staat Vancouver op, de koffers komen wel uit Vancouver, maar wij komen nu uit Toronto.
Ja zei Ron, je hebt gelijk, maar waar moeten wij dan nu naar toe?
Het was slecht aangegeven, dus alle banden af gelopen en uiteindelijk zagen wij bij een band Toronto eerste bagage op de band.
Raar hoor, dat het niet gewoon op het grote scherm stond.
De koffers waren er al snel, dus op naar de bus.
Mijn mobiel ging en het was Colleen, die zei ik ben klaar op school zijn jullie nu op Schiphol?
Blijf daar dan, ik kom er nu aan.
Dat was erg lief en leuk, dus wij hoefde niet met de bus.
Na onze dochter eerst helemaal plat geknuffeld te hebben, in de auto en op naar ons eigen hotel.
Nieuwe plantjes buiten en op het dakterras en een bos bloemen op tafel, met een prachtige en lieve kaart van Colleen.
Wat een geweldig thuis komen.
En de zon schijnt ook nog.
Het was een fantastische reis, wij hebben intens genoten.
Canada is een een fantastisch mooi land, met lieve, behulpzame mensen.
Zeker voor herhaling vatbaar.
De was draait al en de eerste kop koffie zit erin.
Heel erg leuk dat jullie ons gevolgd hebben, wij hebben van jullie reacties genoten en er om gelachen.
Dus bedankt daar voor.
Dikke knuffel en kus voor iedereen.