vakantie-canada-2017.reismee.nl

Vancouver

Wat een prachtige stad is Vancouver.
Heel veel verkeer, echt niet normaal.
Hele dure straten, met Louis Vuitton, Prada, Rolex, noem het maar op.
Giga dure wagens hier door de straten, Lamborghini, Ferrari, Porsche ppppfffffff.
Je ziet de ene na de andere giga limousines rijden, gewone nou ja gewone hahaha, maar ook Hummer limousines.
Leuke gezellige winkels en restaurants, the oyster bars zijn hier niet te tellen.
Prachtige zonnige dag gehad op onze laatste dag in Vancouver.
Het was druk hier, er was een dragon boat festival, qua drukte en tentjes was het met de Amsterdam Marathon of de dam tot dam loop te vergelijken.
Ook is er hier een Jazz festival, dus super druk overal.
Weer giga veel kilometers gelopen en onwijs veel foto's gemaakt.
De koffers gerangschikt en straks de laatste dingetjes.
Morgen is onze eerste vlucht hier van Vancouver naar Toronto om onze tijd 11:30, bij jullie is het dan 20:30.
Dan vliegen wij dus eerst in 4:38 naar Toronto, daar hebben wij 2 uur de tijd om over te stappen en in het vliegtuig naar Amsterdam te komen.
Maandag als alles goed gaat komen wij dan om 10:15 op Schiphol aan.
Wij hebben een onwijs fantastische reis gehad.
Wat wij allemaal hebben gezien is soms niet eens na te vertellen.
Niets is met elkaar te vergelijken.
Zo ben je in de stad, zo in een ski gebied.
Dan weer op het platteland, of in the middel of nowhere.
De Canadese Rockies zijn zo prachtig mooi.
Die prachtige blauw gekleurde meren, echt niet na te vertellen.
De mensen hier zijn zo ontzettend vriendelijk en behulpzaam.
Canada is een prachtig land.
Alleen de wijn zou goedkoper moeten zijn hahaha.
Wij hebben van iedere minuut genoten, het was een giga belevenis.
Alles is tot nu toe helemaal goed gegaan.
Hopen dat de terug reis naar Nederland ook goed verloopt.
Morgen nog even of op het vliegveld, of hier bij de politie onze berenspray afgeven.
Dat mag niet mee naar Nederland.
Het was super leuk om al jullie reacties te lezen.
Ook was het erg leuk om jullie eigenlijk een beetje met ons mee te nemen op reis.
De foto's hoeven wij jullie niet meer te laten zien, want jullie hebben ze al gezien.
Al die ruim 5000 foto's gaan wij in de loop van de week eens rustig in het groot bekijken.
Eerst eens bij komen van de jetlag.
Jullie slapen allang want het is bij jullie 02:30 's nachts.
Slaap lekker.
Dikke knuffel en kus voor iedereen.