vakantie-canada-2017.reismee.nl

naar Victoria

Vanmorgen extra vroeg op 06:30, want wij hebben een aardige rit voor de boeg.
Om 08:30 reden wij weg op naar Victoria.
Wij waren ongeveer 45 minuten onderweg en toen zei Linda, kijk een beer.
Aan de linkerkant van de weg liep de beer in de greppel.
Snel de auto zo goed als het kon aan de kant en vanuit de auto foto's schieten.
Opeens ging de beer achter ons de weg oversteken.
Jeetje we willen een foto, op zo een moment begint de adrenaline lekker te stromen hoor.
Het moet ook allemaal giga snel gebeuren en daar loopt hij gewoon, het is wat hoor.
Auto's achter ons bleven op een behoorlijke afstand.
Ik deed mijn gordel af en ging giga snel achterom kijkend maar schieten.
Het is seconde werk natuurlijk, maar we hebben een paar goede plaatjes hoor.
Het is zo ontzettend indrukwekkend ppppffffffff.
Toen kwam de rit door de bergen, van zo een 85 kilometer slingeren joepie.
Mijn maag was het er al snel niet mee eens en ik vond het niet leuk, maar ja we moesten er door.
Wij kwamen opnieuw door het tropisch regenwoud en daar is Ron even met de dikke bomen op de foto gegaan.
Even gestopt voor een bak koffie en toen weer snel verder.
Toen kwamen de wegen met enorme kuilen en enorme pieken heel fijn voor mij.
Het is zo erg, je rijdt eerst een giga kuil in en dan klim je omhoog, maar even zie je niet hoe de weg verder gaat.
Ook seconde werk, maar het gebeurt wel.
Op zo een moment moet Ron altijd lachen hahaha en Jezus hoor je dan.
Ik verlang toch wel naar dat heerlijke platte Nederland hoor, daar heb ik geen last van mijn maag met autorijden.
Dan zomaar opeens scheert er een giga roofvogel over onze motorkap, Jezus dat was schrikken.
Je zag zijn enorme vleugels en zijn hele bevedering, Ron riep wowwwwwwwwwwwww.
Ja ook secondewerk, geen tijd om even je camera te pakken.
Maar jeetje zeg, wat was dat beest groot, wat een vleugels.
Toen wij in de buurt van Victoria kwamen, zijn wij eerst gaan kijken waar wij morgen onze Moby Dick Tour gaan houden.
Je moest het 24 uur van te voren bevestigen dat je kwam.
Snel gevonden en bevestigd, owhhhh mijn god ik schijt nu al 7 kleuren.
Toen naar het hotel en de koffers neergezet en okay gaan dan.
Weer weinig tijd om de boel te verkennen, dus een Hop on Dropp off tour dan maar.
Prachtig mooi weer gelukkig en de kaartjes gekocht en Hop dan maar hahaha.
Bovenin de open bus, dat ding schudde als ik weet niet wat.
Alle foto's zijn gemaakt door Marijke van Helwegen roekoekoe zo bewogen als het maar kan hahaha.
Prachtige rit, af en toe een paar takken in je gezicht, dat is minder prettig, maar wel lachen.
Nou morgen gaat het dan gebeuren, 3 uur op een kleine Titanic naar killer Wales kijken, owhhh mijn god.
Als ze maar niet met hun staart onze Titanic pletten.
Dan als wij het overleefd hebben, ja joepie, meteen door naar de grote Titanic blehhhhhhhhh.
Voor Linda staan er al een aantal plastic zakjes klaar, voor als haar maag het niet meer trekt.
Pillen worden ingenomen voor dat Linda aan boord van het zinkende schip stapt.
Jullie moeten dus even wachten op deze verhalen.
Wij gaan nu eerst slapen en morgen zien we het wel.
Nou lieve allemaal, de bibberen beginnen al te komen.
Dikke knuffel en kus vanuit
Victoria Canada.

Reacties

Reacties

Colleen

jeetje.. jullie maken wel echt spannende dingen mee he! i'm an albatros tutututu haha kan me indenken dat dat wel even schrikken is. veel succes bij de willy's ze zullen vast heel lief zijn. ik ben heel erg benieuwd en kan dit verhaal niet afwachten!!! die zakjes zullen vast niet nodig zijn gaat helemaal goed komen! dikke kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!