vakantie-canada-2017.reismee.nl

Op naar Vancouver Island

Vandaag vroeg op, want wij moeten eerst een stuk rijden en wij mogen natuurlijk de boot niet missen.
En ja hoor, weer regen.
Genieten jullie maar lekker van het mooie warme weer in Nederland.
Al die regen in Canada begint nu wel een beetje te vervelen hoor.
Wij begrijpen nu waarom alles zo prachtig groen is hier.
Om 11:50 waren wij bij de Ferrie en gemeld dat wij te vroeg waren, maar wij mochten toch door rijden.
Dus wij dachten dat wij eerder met een boot gingen, nou mooi niet.
Wij hebben ruim 2 en half uur in Line 4 gestaan en om 14:35 mochten wij met de auto naar binnen rijden.
Hiep hoi, daar waren wij dan onderin de Titanic, nu nog anderhalf uur door zien te komen.
De zon was gelukkig aan het door komen, dus in ieder geval naar buiten op die Titanic.
Gelukkig buiten waren overal stoeltjes die gegoten waren, dus die konden in ieder geval niet weg glijden.
Linda had al gauw een plaatsje gevonden met een tafeltje en die is daar anderhalf uur blijven zitten.
Ron heeft rond gelopen en foto's gemaakt.
De Titanic ging behoorlijk hard en er stond een stevige wind.
Ondanks dat het zonnetje er door kwam, was het op het water met die wind best fris.
Daar kwam de verlossende omroep, wij waren er bijna en iedereen moest naar zijn/haar voertuig terug keren.
Eindelijk god zij dank, wij waren veilig aan de overkant, ik haat boten en varen bahhhh.
Met gierende banden van die Titanic af en op weg naar het hotel.
Wij waren om 17:15 bij het hotel en gingen de boel verkennen.
Nou jullie geloven het niet, maar alles was dicht hier in Parksville.
Na die uren wachten om op die Titanic te komen en nu dat je eindelijk na een lange dag aankomen bent bij je hotel.
Gewoon dan een restaurantje op wilt zoeken om even iets te gaan eten en er dan achter te komen dat alles dicht was.
Dat is niet leuk.
Dus wij hebben van ellende maar bij Grill&Chill iets gegeten.
Die tent is te vergelijken met een McDonald's, dus de eerste hamburger maaltijd is binnen.
Nou hebben ze hier in het hotel een zwembad en een jacuzzi, dus die gaan wij dan maar even opzoeken.
Jammer van deze dag.
Hopelijk is Tofino gezelliger en is daar wel alles open.
Daar gaan wij morgen naar toe, eerst weer 170 kilometer rijden.
We zijn gesloopt van vandaag, dus gaan even poedelen in the pool and the jacuzzi.
Dikke knuffel en kus.
Vanuit Vancouver Island
Zwembad en jacuzzi vanaf 21:00 uur dicht.
Overal is het tot 22:00 uur open soms tot 23:00 uur, maar in Parksville 21:00 dicht.
Nou dan zit er nog maar 1 ding op...........
Wijn drinken joepie.

Colleen

ahw toen ik dit verhaal hoorde vond ik het al zo zielig voor jullie... maar gelukkig zitten er ook hele mooie momenten in jullie reis! haha mama claimt een plek en komt er niet meer vandaan... maar wel een hamburger en wijn! helemaal goed hopelijk zijn jullie niet ziek geworden... of was je groen mam? hier tussen de 25 en de 30 graden. ook als jullie terug komen. het begint nu voor jullie op te schieten geniet van de laatste paar dagen in het mooie Canada en maak maar een mooie foto van free willy! ik mis jullie kom maar gauw weer thuis dikke kus !

Paul en wen

Hey moppies, ja dat is idd jammer van deze dag...maar....Gelukkig is het maar 1 dag op zo een geweldige reis met zo veel mooie momenten...Deze dag zijn jullie snel weer vergeten